Thursday, June 10, 2010

Interludiu

Iata ca a trecut aproape o saptamana de cand nu am mai scris desi s-au intamplat destul de multe lucruri care sa imi dea de gandit.

Imi permit sa incep cu reuniunea de 10 ani a clasei a 8-a din Scoala Generala nr.7, intalnire ce a avut loc sambata trecuta la Carul Berarilor pe Lipscani. A fost exact cum ma asteptam, poate un pic mai mult chiar. Ajuns acolo la ora stabilita, cu o eroare de un minut sau doua, am gasit culmea doar doua persoane, Claudia Enache si Simona Loghin. Sincer am fost foarte emotionat sa ii vad pe toti dupa un deceniu in care nu ne-am mai vazut sau nu am mai vorbit prin nici un intermediu si eram curios sa vad cum am evoluat cu totii, ca persoane, ca mentalitate, ca suflete.

Cum era de asteptat, unii au ramas in punctul unde erau si acum 10 ani, altii au evoluat, altii si-au schimbat modul de viata, altii au ramas la fel. E interesant sa vezi cum nebanuite sunt caile vietii si cum ajungem in locuri si sa facem lucruri pe care nu ni le-am fi imaginat cand eram in clasa a 8-a. Unii s-au casatorit, altii planuiesc sa isi traiasca viata in continuare intr-un ritm alert, neavand de gand sa incetineasca pana la 30-35 de ani, unii sunt in culmea fericirii altii abia isi cauta visul iar altii inca sunt in cautarea implinirii acelui vis. A fost o seara cel putin interesanta din toate punctele de vedere, cum zicea Andrei Gherghe, un bun prieten inca de cand eram mici in clasele primare, "Aceasta intalnire ne aduce inapoi nostalgia in inimi", facandu-ne sa ne fie dor de acele vremuri. Am petrecut pana tarziu in noapte, urmand sa ne mai intalnim cu totii cat de curand.

No comments:

Post a Comment